Retourneren/ruilen

Hoe kan ik retourneren?

Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een verkeerde maat besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren.

Lees eerst hieronder de voorwaarden en klik dan op de link om de retour aan te melden.

 

KLIK HIER OM UW RETOUR TE BEGINNEN

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren/ruilen?

De kosten voor het retourneren worden niet vergoed. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling (juiste maat) wel. Wordt het artikel nog een keer geruild, dan worden de retour en verzendkosten niet vergoed.

De volgende voorwaarden zijn van toepassing:

  • Retourzendingen accepteren wij graag binnen 14 dagen nadat de bestelling bij de klant is afgeleverd.
  • Artikelen moeten in de originele verpakking zitten en alle labels moeten intact zijn.
  • Artikelen zijn schoon (geen haar, haar van huisdieren of deodorantvlekken, enz.).
  • Atikelen mogen op geen enkele manier gedragen, gewassen of veranderd zijn.
  • Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren of gedeeltelijk terug te betalen wanneer niet aan deze eisen wordt voldaan.


Het artikel dat ik heb ontvangen is beschadigd!

Uiteraard doen wij ons best om dit te voorkomen, maar mocht het voorkomen dat het gekochte product defect is, neem dan binnen 7 dagen na de bezorgdatum contact met ons op via info@sophic.nl.

Hoeveel kost het om een artikel te retourneren?

De verzendkosten zijn voor uw rekening, wij betalen of vergoeden deze niet. Let op: wij raden u aan uw artikelen met tracking terug te sturen, aangezien wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor artikelen die ons niet bereiken.

Hoe snel krijg ik mijn terugbetaling?

Zodra uw geretourneerde artikel is ontvangen en geïnspecteerd, ontvangt u het volledige aankoopbedrag binnen maximaal 10 werkdagen retour teruggestort op je rekening. 

Heb je na 10 werkdagen je geld nog niet retour? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@sophic.nl

 

Kan ik stukken retourneren die ik in de uitverkoop heb gekocht?

Alle artikelen die in de uitverkoop zijn gekocht, zijn definitief en kunnen niet worden geretourneerd. Artikelen die in de uitverkoop zijn gekocht, kunnen echter worden geruild. Neem voor verdere hulp contact met ons op via info@sophic.nl.